نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌شناسی آسیب‌شناسی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت استان قم [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 117-135]
  • آینده‌پژوهی مروری بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر اساس ویژگی‌های چشم‌انداز در آینده‌‎پژوهی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 135-152]
  • آینده‌پژوهی شناسایی و اولویت‌بندی پیشران‌های آینده بانکداری فناوری‌محور [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]

ا

  • ابرتصویرها مروری بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر اساس ویژگی‌های چشم‌انداز در آینده‌‎پژوهی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 135-152]
  • ارزش ویژه برند شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برندهای پوشاک ایرانی از منظر ذی‌نفعان [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]
  • ارزشیابی عملکرد آسیب‌شناسی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت استان قم [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 117-135]
  • استراتژی مروری بر استراتژی اقیانوس سبز: دموکراتیک‌سازی دانش کسب و کار برای توسعه پایدار [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 23-40]
  • استراتژی رقابتی واکاوی مفهوم استراتژی رقابتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 115-134]
  • اقدام اصلاحی بررسی نقشه دانشی مطالعات جهانی در زمینه «دریافت بازخورد و اقدامات اصلاحی در مدیریت راهبردی» طی سال‌های 2010 تا 2021 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 23-57]
  • اقیانوس آبی مروری بر استراتژی اقیانوس سبز: دموکراتیک‌سازی دانش کسب و کار برای توسعه پایدار [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 23-40]
  • اقیانوس سبز مروری بر استراتژی اقیانوس سبز: دموکراتیک‌سازی دانش کسب و کار برای توسعه پایدار [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 23-40]
  • اقیانوس قرمز مروری بر استراتژی اقیانوس سبز: دموکراتیک‌سازی دانش کسب و کار برای توسعه پایدار [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 23-40]
  • امنیت ارزیابی مدل بهبود کیفیت خدمات‌رسانی مشتریان در مراکز پردازش ابری (مورد مطالعه: مشتریان نرم‌افزار راهکاران ابری (ERP) شرکت همکاران سیستم) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 41-70]
  • انرژی‌های تجدیدپذیر بررسی سبد انرژی‌های اولیه ایران، آینده آن، و توصیه‌هایی برای بهینه‌شدن [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 103-115]
  • انعطاف‌پذیری بررسی نقش فرهنگ فرصت‌طلبانه بر زنجیره تأمین انعطاف‌پذیر با توجه به نقش میانجی ریسک استراتژیک [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]

ب

  • بازخورد بررسی نقشه دانشی مطالعات جهانی در زمینه «دریافت بازخورد و اقدامات اصلاحی در مدیریت راهبردی» طی سال‌های 2010 تا 2021 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 23-57]
  • بانکداری شناسایی و اولویت‌بندی پیشران‌های آینده بانکداری فناوری‌محور [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
  • بانکداری فناوری‌محور شناسایی و اولویت‌بندی پیشران‌های آینده بانکداری فناوری‌محور [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
  • برنامه‌ریزی منابع سرمایه‌ای ارزیابی مدل بهبود کیفیت خدمات‌رسانی مشتریان در مراکز پردازش ابری (مورد مطالعه: مشتریان نرم‌افزار راهکاران ابری (ERP) شرکت همکاران سیستم) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 41-70]
  • برند شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برندهای پوشاک ایرانی از منظر ذی‌نفعان [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]
  • بنگاه‌های نوآور تبیین ارکان و فرایند مدیریت راهبردی نوآوری فناورانه در بنگاه‌های نوآور [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 79-114]
  • بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مروری بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر اساس ویژگی‌های چشم‌انداز در آینده‌‎پژوهی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 135-152]

پ

  • پوشاک ایرانی شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برندهای پوشاک ایرانی از منظر ذی‌نفعان [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]
  • پیوستگی ارزیابی مدل بهبود کیفیت خدمات‌رسانی مشتریان در مراکز پردازش ابری (مورد مطالعه: مشتریان نرم‌افزار راهکاران ابری (ERP) شرکت همکاران سیستم) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 41-70]

ت

  • تحلیل پیشران شناسایی و اولویت‌بندی پیشران‌های آینده بانکداری فناوری‌محور [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
  • تمرکز واکاوی مفهوم استراتژی رقابتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 115-134]
  • توسعه پایدار بررسی سبد انرژی‌های اولیه ایران، آینده آن، و توصیه‌هایی برای بهینه‌شدن [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 103-115]
  • توسعه سبد انرژی بررسی سبد انرژی‌های اولیه ایران، آینده آن، و توصیه‌هایی برای بهینه‌شدن [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 103-115]

چ

  • چشم‌انداز مروری بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر اساس ویژگی‌های چشم‌انداز در آینده‌‎پژوهی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 135-152]

د

  • داده‌بنیاد طراحی الگوی رهبری استراتژیک در دولت الکترونیکی (مورد مطالعه: اساتید دانشگاهی و مدیران ادارات دولتی استان ایلام) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 71-101]
  • دانش مروری بر استراتژی اقیانوس سبز: دموکراتیک‌سازی دانش کسب و کار برای توسعه پایدار [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 23-40]
  • دولت الکترونیکی طراحی الگوی رهبری استراتژیک در دولت الکترونیکی (مورد مطالعه: اساتید دانشگاهی و مدیران ادارات دولتی استان ایلام) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 71-101]

ر

  • رایانش ابری ارزیابی مدل بهبود کیفیت خدمات‌رسانی مشتریان در مراکز پردازش ابری (مورد مطالعه: مشتریان نرم‌افزار راهکاران ابری (ERP) شرکت همکاران سیستم) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 41-70]
  • رهبری طراحی الگوی رهبری استراتژیک در دولت الکترونیکی (مورد مطالعه: اساتید دانشگاهی و مدیران ادارات دولتی استان ایلام) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 71-101]
  • رهبری استراتژیک طراحی الگوی رهبری استراتژیک در دولت الکترونیکی (مورد مطالعه: اساتید دانشگاهی و مدیران ادارات دولتی استان ایلام) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 71-101]
  • رهبری هزینه واکاوی مفهوم استراتژی رقابتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 115-134]
  • ریسک استراتژیک بررسی نقش فرهنگ فرصت‌طلبانه بر زنجیره تأمین انعطاف‌پذیر با توجه به نقش میانجی ریسک استراتژیک [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]

ز

  • زنجیره تأمین بررسی نقش فرهنگ فرصت‌طلبانه بر زنجیره تأمین انعطاف‌پذیر با توجه به نقش میانجی ریسک استراتژیک [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]

س

  • سرعت ارزیابی مدل بهبود کیفیت خدمات‌رسانی مشتریان در مراکز پردازش ابری (مورد مطالعه: مشتریان نرم‌افزار راهکاران ابری (ERP) شرکت همکاران سیستم) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 41-70]

ش

  • شایستگی‌های فناورانه تبیین ارکان و فرایند مدیریت راهبردی نوآوری فناورانه در بنگاه‌های نوآور [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 79-114]

ع

  • علم‌سنجی بررسی نقشه دانشی مطالعات جهانی در زمینه «دریافت بازخورد و اقدامات اصلاحی در مدیریت راهبردی» طی سال‌های 2010 تا 2021 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 23-57]
  • عملکرد آسیب‌شناسی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت استان قم [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 117-135]

ف

  • فرهنگ فرصت‌طلبانه بررسی نقش فرهنگ فرصت‌طلبانه بر زنجیره تأمین انعطاف‌پذیر با توجه به نقش میانجی ریسک استراتژیک [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]

ک

  • کسب و کارهای کوچک و متوسط واکاوی مفهوم استراتژی رقابتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 115-134]
  • کیفیت خدمات‌رسانی ارزیابی مدل بهبود کیفیت خدمات‌رسانی مشتریان در مراکز پردازش ابری (مورد مطالعه: مشتریان نرم‌افزار راهکاران ابری (ERP) شرکت همکاران سیستم) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 41-70]

م

  • متمایزسازی واکاوی مفهوم استراتژی رقابتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 115-134]
  • مدیریت راهبردی بررسی نقشه دانشی مطالعات جهانی در زمینه «دریافت بازخورد و اقدامات اصلاحی در مدیریت راهبردی» طی سال‌های 2010 تا 2021 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 23-57]
  • مدیریت راهبردی نوآوری فناورانه تبیین ارکان و فرایند مدیریت راهبردی نوآوری فناورانه در بنگاه‌های نوآور [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 79-114]
  • مدیریت نوآوری فناورانه تبیین ارکان و فرایند مدیریت راهبردی نوآوری فناورانه در بنگاه‌های نوآور [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 79-114]

ن

  • نقشه دانشی بررسی نقشه دانشی مطالعات جهانی در زمینه «دریافت بازخورد و اقدامات اصلاحی در مدیریت راهبردی» طی سال‌های 2010 تا 2021 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 23-57]
  • نوآوری فناورانه تبیین ارکان و فرایند مدیریت راهبردی نوآوری فناورانه در بنگاه‌های نوآور [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 79-114]